مطالب مرتبط:
هواشناسی| تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده
باران در این استان ها شدید می شود (2 و 3 خرداد) + اسامی
وضع آب و هوای کشور؛ ادامه بارش باران تا اوایل هفته آینده
این استان ها منتظر باران شدید باشند +ویدئو
تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 17:252024-05-21اجتماعي

باران در ارتفاعات گیلان شدت می گیرد/ احتمال طغیان رودخانه ها


مدیرکل هواشناسی گیلان، از شدت بارش ها در ارتفاعات و دامنه های استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: بارندگی تا عصر فردا شدت می گیرد و رانش زمین و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از شدت بارش ها در ارتفاعات و دامنه های استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: بارندگی تا عصر فردا شدت می گیرد و رانش زمین و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای استان بین هشت و 21 درجه سانتیگراد در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت تناوبی سامانه ناپایدار تا اواخر هفته در منطقه دانست و افزود: بر اساس هشدار سطح نارنجی صادر شده، ابرناکی و مه آلود بودن هوا و وزش باد و بارندگی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از تشدید فعالیت سامانه بارشی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خبر داد و تایکد کرد: شاهد بارش های رگباری شدید و خیلی شدید و وزش باد شدید و مه آلودگی و رعد و برق و تگرگ در نقاط مستعد خواهیم بود، اما بارش ها طی فردا تشدید می شود.

دادرس از احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها و لغزش و رانش و خسارت به کشاورزی و برخورد صاعقه خبر دا


برچسب ها: مدیرکل هواشناسی گیلان - مدیرکل هواشناسی - هواشناسی گیلان - طغیان رودخانه - هواشناسی - گیلان - طغیان رودخانه ها
آخرین اخبار سرویس:

باران در ارتفاعات گیلان شدت می گیرد/ احتمال طغیان رودخانه ها

باران در ارتفاعات گیلان شدت می گیرد/ احتمال طغیان رودخانه ها